İŞ HUKUKU VE ARABULUCULUK

İş hukuku ve arabuluculuk bakımından Av. Arb. Murat VELİOĞLU, Arabuluculuk Daire Başkanlığı’nın arabulucular siciline kayıtlı ve iş hukukunda uzman avukat ve resmi bir arabulucudur.  Dava şartı olan zorunlu arabuluculuk ile ihtiyarı anlamda arabuluculuk hizmeti veren Av. Arb. Murat VELİOĞLU aynı zamanda arabuluculuk ve dava süreçlerinde taraf vekilliği de yapmaktadır.

MV Hukuk Bürosu, işçilerin haklarının eksiksiz bir şekilde korunması bakımından; kıdem tazminatı, ihbar tazminatı, fazla mesai ücreti, yıllık izin ücreti, ulusal bayram ve genel tatil ücreti, hafta tatili ücreti, prim alacağı, agi, bakiye ücret alacakları ve sair işçilik alacaklarının tahsiline yönelik davalar ile kötüniyet tazminatı, sendikal tazminat, işe iade davaları, işe başlatmama tazminatı, boşta geçen süre ücreti gibi tazminat alacaklarına yönelik davalar, mobbing davası, iş kazasının tespiti ve bundan doğan tazminat davaları, sigortasız çalıştırılan işçiler bakımından hizmet tespiti davası, sigorta primi eksik yatırılan işçiler için prim tespiti davası gibi iş hukukundan doğan birçok hukuki uyuşmazlıkta müvekkillerine kaliteli ve nitelikli hizmet vermektedir.

İşverenler bakımından ise; öncelikle şirketlerin veya işletmelerin insan kaynaklarındaki personel özlük dosyalarının hukuka uygun hale getirilmesi, bu kapsamda iş sözleşmelerinin revize edilmesi, iş sağlığı ve güvenliği bakımından gerekli olan tedbirler hakkında hukuki bilgilendirmenin yapılması ve şirket içi eğitimlerin verilmesi, olası davalarda karşılaşılması muhtemel sorunların ortadan kaldırılarak önleyici hukuk hizmeti verilmesi, dava aşamasında ise işveren kayıtlarının doğru ve etkin biçimde kullanılarak, dava açan personelin tazminat ve ücret talepleri ile varsa diğer haksız taleplerine karşı etkin hukuki koruma sağlamak temelinden hareketle hizmet vermektedir.

İş Hukuku’ndan doğan uyuşmazlıklar kapsamında, işçi veya işveren vekili olarak tüm dava süreçlerinin takibi bakımından uzman bir avukata ya da arabulucuya ihtiyacınız varsa veya işçi-işveren uyuşmazlıkları hakkında hukuki bir sorununuz ya da sorunuz bulunuyorsa, sizi İstanbul Bağdat Caddesi’nde bulunan hukuk büromuza davet ediyoruz.